"Buda a MOME DLA (Doctor of Liberal Arts) jelenlegi hallgatója, az élet és élettelen dolgok hasonlóképp inspirálják.Munkássága köthető a a 60-as években kezdődő, 80-as években kiteljesedő,majd 90-es években általánosan elfogadott, és a neokonzervatizmussal egyszerre megvitatott szexuális forradalomhoz,amely a party-kultúrában, mind az idősebb generációknál nyomon követhető.Példaként Nan Goldin, majd Ryan McGinley-t említeném,ahol a fotó esetlegességei, atmoszferikus megnyilvánulásai erősítik a kifejezést, szemben a korábbi elképzelésekkel, miszerint a fotó értéke dokumentumjellegéből, s rajzolatának gazdagságából adódik. Ez a fajta gondolkodás meghamisítja az emberi látásmódunkat, amiben közrejátszik pszichológiánk, mozgásunk, s a különböző fényforrások ránk mért hatása, pl. a tömegkultúrában ismert reflektorok, illetve a bensőséges hatásokat keltő lámpafények, kaliforniai napsütés, vagy északi fény…
A digitális technika adta előnyökkel él,kevésbé manipulatív módszereivel, inkább a saját kifejezésmódját segíti, s kutatja.Nem effekteket használ, inkább ezeket tompítja homogén felületeivel absztraktabb képein.Emberábrázolása, a jellem illetve kapcsolatok(ütközések) feltűnésének absztrakt vonásaira vetít rá.Kamerájával a fashion-ben is dolgozhatna, ő inkább olyan szerepekkel él,amit a jelen cikk írója egy vicesebb blogon látott, ahol a fotós belevillantva vakuját egy tükörbe önarcképet készít, ahol a tükörre a következőt írta valaki:"Every Dumbass with a camera thinking he's a photographer"-lefordítva:"Minden seggfej akinek a kezében fényképezőgép van, azt hiszi egyben fotós is."Ez szóljon részemről kritikának, ám nem a kiállító felé,inkább utalnék a fotózás demokratikus voltára, tömeghisztériájára,a digitális korszak megsokszorozott képmennyiségére, a fb-albumok,taggelések, mobilfeltöltések, instragramok, projektorok, vetítések,lcd-k,ledek,s egyben kiégő izzók, betört monitorok,vízbe pottyant mobiltelefonok,IPhone applikációk és touchpad-ek,okostelefonok,wifi-s s viber-es stb. világára.Egyszóval a lekepézés módosulataira, amitől külön út vezet még a nyomdába, majd a különböző printek minőségváltozásáig,talán egy digitális mű addig szép, míg új, viszont adatvesztés híján újra reprodukálható."
Szuharevszki Mihály megnyitószövege alapján,saját átszerkesztésben.
A megnyitó után Bernáthy Zsiga játszott minimal zenét,űrbéli világító dj pultján.
A megnyitón elhangzott live set. We enjoyed it!